مطالب آموزشی

چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟

چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟

در این مقاله قصد داریم جواب سوال چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟ را بدهیم و یک راهکار جامع و روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان که شامل تمامی روش های بزرگ کردن آلات در مردان می باشد را بررسی کنیم. و به این سوال مهم که چگونه سایز التم را افزایش دهم؟ پاسخ دهیم، سعی کردیم این مقاله یک مقاله ی جامع در رابطه با بزرگ کنندگی آلت مردانه باشد، پس به شما این قول را می دهیم که شما بعد از اینکه این مقاله را مطالعه کردید به یک راه حل جامع برای برطرف کردن مشکل خودتان که همان نحوه ی بزرگ کردن آلت مردانه ی خودتان است خواهید رسید.

این مقاله در واحد تحقیق و توسعه ی فروشگاه محصولات زناشویی بادبادک شاپ آماده شده است و برای نوشتن این مقاله مقالات زیادی در حوزه ی بزرگ شدن آلت تناسلی مطالعه شده و تیم بادبادک شاپ هفته ها برای جمع آوری این مقالات زمان صرف کرده است . پس مطمئن باشید که این مقاله همانی است که به دنبالش هستید و به نتیجه ی خودتان به زودی خواهید رسید . در این مقاله سعی کردیم تمام سوالات پرتکرار مردان را برای رسیدن به یک راهکار جامع برای بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی خودشان را بررسی کنیم .

به جای اینکه چندین مقاله بخوانید ، این مقاله را چندین بار بخوانید.

چرا باید آلت تناسلی خودم را بزرگ کنم ؟

خب قطعا یکی از مهمترین مواردی که به اعتماد به نفس شما در یک رابطه ی زناشویی کمک می کند بزرگی سایز و حجم آلت تناسلی شماست، جدا از بحث لذت بردن یا نبردن زن در رابطه بزرگ بودن آلت شما مستقیما می تواند منجر به افزایش اعتماد به نفس شما از یک رابطه شود درست در همان زمانی که به همدیگر نگاه می کنید و از خودتان لذت می برید.

علاوه بر این مسئله در یک مطالعه از 323 خانم خواسته شد تا روابط جنسی گذشته شان را به یاد بیاورند و بگویند که چقدر عمل دخول و طول آلت تناسلی و یا دیگر اعمال حین رابطه جنسی برایشان اهمیت داشته و به ارگاسم آنها کمک بیشتری کرده است. همچنین از آنها خواسته شد تا بگویند آیا در زمان رابطه ، تمایل داشتند که سایز آلت تناسلی کوچکتر و یا بزگتر از حد متوسط آن باشد.

اینطور که معلوم است آمارهای جدید متفاوت از قبل شده اند چرا که حدود 50 درصد از خانم ها (160 نفر) تجربه ارگاسم از راه واژن را داشتند و از این روش لذت می بردند، در حالی که آمارهای قبلی نشان می دهند که حدود 75 درصد از خانم ها، از طریق دخول به تنهایی، به ارگاسم نمی رسند و دیگر اعمال می بایست برای لذت بردن آنها صورت گیرد. از این 160 خانم، حدود 60 درصد آنها اعلام کردند که سایز آلت تناسلی برایشان اصلا مهم نیست و در کمتر یا بیشتر لذت بردنشان اصلا تاثیری ندارد. اما آمار تقریبا چشمگیری (33.8%) اذعان داشتند که آلت تناسلی شریکشان هرچه بزرگتر از حد متوسط باشد، بیشتر لذت می برند. حدود 6.3 درصد از این افراد آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط را ترجیح می دادند.

برای بعضی از محققان این مطالعه به نوعی پیچیده و دشوار به نظر می آید چرا که همه خانم ها به یک صورت به ارگاسم نمی رسند. شاید سایز آلت تناسلی در رابطه جنسی موثر باشد، اما در یک رابطه جنسی لذت بخش همه جوانب باید سنجیده شود تا هر چه بیشتر بتوان نظر شریک جنسی را جلب کرد. در یک جمله باید بگوییم همان گونه که اغلب آقایان سایز سینه ی بزرگتر را بهتر می پسندند اغلب خانم ها هم به سایز های بزرگتر علاقه ی بهتری دارند.

میانگین سایز آلت در آقایان ::

در یک بررسی محققان در نشریه “اورولوژی” بر روی اندازه آلت تناسلی 80 مرد را که از نظر فیزیکی نرمال محسوب می شدند ، تحقیق و بررسی کردند، در این مطالعه ، ابعاد آلت تناسلی را قبل و بعد از نعوظ ناشی از دارو اندازه گیری کردند. بعد از پیدا کردن اندازه میانگین ، محققان نتیجه گرفتند:
“فقط مردان با طول کمتر از 4 سانتیمتر (1.6 اینچ) یا طول درحال نعوظ از کمتر از 7.5 سانتی متر [3 اینچ] باید برای انجام روش های افزایش طول آلت تناسلی کاندید شوند. “

اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ به طور متوسط ​​12.5 سانتیمتر است. این تحقیق همچنین نشان داد که سایز آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ با سایز آلت او وقتی که شل است، ارتباطی ندارد. در واقع نشان داد که طول آلت در حالت شل اهمیت بسیار کمی در میزان طول آلت در حالت نعوظ دارد.

این به این معنی است که در حالی که طول آلت تناسلی مردانی که در حالت شل با یکدیگر متفاوت است، ممکن است در حالت نعوظ شبیه هم باشد. همچنین هیچ رابطه ای بین سن مردان و اندازه آلت تناسلی هم وجود نداشت.

تحقیق برای تعیین اندازه آلت تناسلی به طور متوسط ​​شامل یک مطالعه منتشر شده در ژانویه 2014 است . این مطالعه بیش از 1600 مرد آمریکایی را مورد بررسی قرار داده است، اگر چه اندازه گیری های فیزیکی به صورت مستقل و مستقیم انجام نشد. در عوض، مطالعه ، بر روی اندازه گیری هایی توسط خود مردان از آلت تناسلی شان انجام شده بود متکی بود. با این حال، گزارش ها به نسبت قابل اعتماد در نظر گرفته شدند. در این مطالعه اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد به طور متوسط ​​به شرح زیر است:

متوسط ​​ابعاد آلت تناسلی راست در دنیا 12.2 سانتی متر (4.8 اینچ) است.

محققان اظهار داشتند سایزآلت تناسلی گزارش شده در این مطالعه با یافته های مطالعات دیگر سازگار است. مطالعات آن ها به این نتیجه رسیده است که ابعاد دقیق نعوظ ممکن است در یک مرد در شرایط متفاوت ، تغییر کند که بستگی به نحوه تحریک و روش اندازه گیری داشته باشد . اما این فقط در حد یک فرضیه است.

 

کوچک ترین اندازه آلت تناسلی در مردان چند سانتی متر است ؟

اگر اندازه آلت تناسلی تان کمتر از 8 سانتی متر باشد ، شما دارای آلت تناسلی کوچکی هستید. اما این مسئله هنوز هم خیلی مهم نیست چرا که اکثر زنان در رابطه ی جنسی خود به دنبال بزرگی آلت نیستند و بیشتر به عواطف در رابطه توجه می کننند.

چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟

نحوه ی بزرگ کردن آلت تناسلی در آقایان

سایز دلخواه آلت برای بانوان ::

85 درصد از زنان از سایز و تناسب آلت تناسلی شرکای جنسی خود رضایت دارند. به صورت متوسط اندازه بین 12 تا 16 سانتی متر سایز مورد علاقه زنان است. پس در بسیاری از مواقع جواب سوال چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟ این است که آیا اصلا لازم است یا نه ؟

خلاصه ی توضیحات بالا تا کنون ::

85% از زنان از تناسب و اندازه آلت تناسلی مردان ( شرکای جنسی ) خود رضایت دارند؛ این در حالی است که مردان کاملا در این خصوص مطمئن نیستند ( زیرا از سایز آلت خود راضی نیستند).
جمعیتی بالغ بر 45% از مردان بر این باور هستند که آلت تناسلی کوچکی دارند.
با توجه به مطالعات صورت گرفته، طول آلت تناسلی مردان در زمان قبل از برانگیختگی بین 7 تا 10 سانتی متر (2.8 تا 3.9 اینچ) طول دارد.
اندازه دور تا دور یا پهنای آلت تناسلی قبل از برانگیختگی، بین 9 تا 10 سانتی متر (3.5 تا 3.9 اینچ) می باشد.
بین 12 تا 16 سانتی متر (4.7 تا 6.3 اینچ )اندازه متوسط آلت تناسلی قبل از برانگیختگی است.
دور تا دور آلت پس از برانگیختگی، حدود 12 سانتی متر (4.7 اینچ) می باشد.

نحوه صحیح اندازه گیری طول آلت تناسلی مردان چیست ؟

برای اندازه گیری طول آلت تناسلی خود، یک خط کش را روی کشاله ران روی بدن قرار داده و از قسمت پایه تا نوک آلت را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری دور تا دور آلت، متر اندازه گیری را به دور قطور ترین قسمت آلت قرار دهید.

چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟

با چه سایز آلتی می توان بچه دار شد ؟

عمل بارداری به کل هیچ گونه ارتباطی به سایز آلت تناسلی مردان ندارد . اگر دقت کرده باشید در ایران حتی به شوخی می گویند که بچه ی کوچک با قاشق کشی ایجاد شده است :))) . اما در کل در نظر داشته باشید که زمانی که مرد انزال می شود ، اگر مایع انزال محتوی اسپرم داخل واژن زن ریخته شود ، منجر به بارداری میشود، حال عمل لقاح یا نزدیکی برای بارداری ، هیچ ارتباطی به اندازه آلت تناسلی یا قطر آن ندارد. پس اگر برای بچه دار شدن چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟ را می پرسید باید بگوییم ربطی ندارد.

 

آیا واقعا می توان سایز آلت خود را بزرگ کرد ؟

بله البته ، یک اورولوژیست اهل ایتالیا در ماه اوریل، در مقاله ای در روزنامه انگلیسی اورولوژی جهانی، عنوان کرد:« مردانی که به دنبال بزرگ کردن سایز آلت تناسلی شان هستند، باید روش های غیر تهاجمی و امن را انتخاب کنند؛ مثل: وسایل انقباض آلت تناسلی یا بزرگ کننده ها و حتی در برخی از موارد، معالجه کردن برای بالا بردن اعتماد به نفس فرد.»

 

۱۰ کشور با کوچکترین آلت تناسلی مردانه

 
نام کشور میانگین قطر آلت تناسلی میانگین طول آلت تناسلی
کره جنوبی و شمالی 3.8 اینج 9.66 سانتی متر
کامبوج 4 اینچ 10.04 سانتی متر
تایلند 4 اینچ 10.16 سانتی متر
هندوستان 4 اینچ 10.24 سانتی متر
برمه 4.2 اینچ 10.7 سانتی متر

۱۰ کشور با بزرگترین آلت تناسلی مردانه

 
نام کشور میانگین قطر آلت تناسلی میانگین طول آلت تناسلی
کنگو 7.1 اینج 17.93 سانتی متر
اکوادور 6.9 اینچ 17.77 سانتی متر
غنا 6.7 اینچ 17.31 سانتی متر
کلمبیا 6.7 اینچ 17.03 سانتی متر
ونزوئلا 6.7 اینچ 17.03 سانتی متر

اگر سایز آلتم کوچک باشد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

همان طور که در بالا گفتیم اگر سایز آلت شما کمتر از 8 سانتی متر باشد آلت شما کوچک است و این اتفاق ممکن است شما را از لحاظ روانی به انزوا ببرد و اعتماد به نفس شما را کم کند.

 

پاسخ به چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟ از طریق طب سنتی

بله البته ، در طب سنتی ما روش های مختلفی داریم که می توانند به کوچک بودن آلت تناسلی شما کمک کنند . از آنجایی که قصد داریم این مقاله، یک مقاله ی جامع در زمینه ی روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان باشد به این موارد اشاره می کنیم ::

بعضی از افراد اولین فکری که برای بزرگ کردن آلت تناسلی شان، به دهنشان خطور می کند، جراحی آلت تناسلی و یا ایمپلنت آلت تناسلی است. اما بهتر است قبل از انجام هرگونه عمل جراحی، به اقدامات طبیعی و سنتی روی آورید. شما با استفاده از گیاهان دارویی و بعضی از راهکارهای ساده می توانید حجم و اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید.

 

روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان در طب سنتی – چگونه سایز التم را افزایش دهم؟

1- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با قرص ال آرژینین ( L Arginine ) ::

قرص ال آرژینین عملکردی مشابه ویاگرا در بدن را ایفا می کند و باعث تقویت عملکرد نعوظ در انسان می شود. این ترکیب یک اسید آمینه است که در تولید پروتئین ها نقش دارد که برخی از این پروتئین ها به یک مولکول شناخته شده به نام مکمل نیتریک اکسید تبدیل می شوند. نیتریک اکسید بخشی جدایی ناپذیر در گردش خون است، بنابراین به عملکرد بهتر رگ های خونی کمک می کند. هنگامی که جریان خون افزایش پیدا می کند، طبیعتا جریان خون در آلت تناسلی نیز افزایش می یابد، در نتیجه باعث افزایش طول و ضخامت آلت تناسلی شما می شود.

*** اگر بیماری قلبی دارید و نیتروگلیسرین مصرف می کنید، نباید ال آرژینین را مصرف کنید. زیرا مصرف همزمان این دارو باعث می شود فشار خونتان پایین بیاید. حتما با پزشک خود صحبت کنید.

2- گیاه کارلا (Momordica) برای بزرگ کردن آلت

این گیاه فواید زیادی برای دستگاه تناسلی مردان و رفع اختلالات جنسی شان، دارد. این گیاه در طب سنتی چینی، به دلیل خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی آن، مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه همچنین برای بهبود ایمنی و جوانسازی ارگان های بدن که از دیابت پیشگیری می کنند، مفید است.

3- گیاه پیوراریا میریفیکا یا Butea Superba

استفاده از این گیاه یک روش موثر افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ، می باشد. بومی های تایلند از این گیاه برای افزایش میل جنسی، قدرت جنسی، استقامت، نعوظ طولانی تر و سخت تر استفاده می کنند.

4- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با قارچ کوردیسپس یا Cordyceps

این مدل قارچ کوچک که بیشتر در تبت رشد می کند، شکلی شبیه به کرم دارد و به افراد مبتلا به ناتوانی جنسی کمک زیادی می کند. از عصاره این گیاه میتوان برای درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده کرد. اگر دچار عارضه کم تحرکی اسپرم هستید، می توانید از این گیاه به منظور افزایش تحرک اسپرم تان، کمک بگیرید.

نکته قابل توجه این است که این قارچ با تاثیر گذاشتن بر روی گردش خون، باعث ترشح تستوسترون بیشتری شده و افزایش طول اندام تناسلی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

5- کَلپ یا Bladderwrack

کَلپ یا همان Bladderwrack بیشتر در سواحل اقیانوس اطلس و آرام می روید، این گیاه غنی از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ید بوده و در نتیجه، به بیماران مبتلا به اختلالات تیروئید، کلسترول بالا، چاقی و کاهش خستگی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است. مطالعات نشان می دهد که مصرف خوراکی این گیاه باعث تولید هورمون های جنسی می شود که بهبود نعوظ، سلامت جنسی و افزایش اندازه آلت تناسلی را به همراه خواهد داشت.

6- علف اپیمدیوم (Epimedium)

پزشکان و متخصصان گیاهی از این گیاه برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند. هنگامی که این گیاه به همراه گیاهان داروهای دیگر، مورد استفاده قرار گیرد، به طور موثر در افزایش رشد آلت تناسلی عمل می کند. این گیاه به طور کارآمد، می تواند اختلال نعوظ در مردان را درمان کرده و با افزایش جریان خون، به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند.

7- تونکات علی یا پاساک بومی با نام علمی یوریکوما لانگیفولیا (Tongkat Ali)

گیاه تونکات علی در تمام محصولاتی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی می خرید، وجود دارد. این گیاه که در منطقه جنوبی کشورهای آسیایی می روید، باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که گیاه تونکات علی با افزایش هورمون رشد مردانه عمل می کند اما این واقعیت از طریق تحقیق علمی اثبات نشده است.

برخی از نتایج بدست آمده ثابت کرده اند که این گیاه می تواند تولید استروژن را متوقف کند، در نتیجه این عامل ممکن است به افزایش سطح هورمون رشد مردان منجر شود. نه تنها از این گیاه به منظور افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی می توانید استفاده کنید، بلکه در بهبود باروری و نعوظ بهتر هم موثر است.

8- افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی با کُهَن‌دار یا جینکو ( Ginkgo Biloba)

از این گیاه برای تولید مکمل های آلی استفاده می شود زیرا دارای مواد طبیعی، موثر و غنی می باشد. اگر مردان برای مدتی از این گیاه استفاده کنند، می توانند به هدف خود یعنی افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی دست پیدا کنند. این گیاه باعث افزایش انرژی در آقایان شده و میل جنسی در آنها را افزایش می دهد.

نکته: اگر به بیماری های عروقی – خونی مبتلا هستید، از این گیاه استفاده نکنید مگر زیر نظر پزشک.

9- گیاه گوزن

این گیاه برای افزایش رشد آلت تناسلی مردان بسیار موثر بوده و جریان خون بیشتری را به سمت آلت تناسلی هدایت می کند.

10 – گیاه خارخاسک (Tribulus Terrestris)

مواد شیمیایی فعالی به نام Protodioscin در خارخسک وجود دارد که می تواند سطح هورمون آندروژنیک و یا تستوسترون را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش میل جنسی گردد. این گیاه باعث افزایش اندازه آلت تناسلی می شود. اگر شما ورزش های بزرگ کننده آلت تناسلی را نیز انجام می دهید، این گیاه می تواند به ترمیم بافت های آسیب دیده نیز کمک کند ضمن اینکه در روند افزایش اندازه اندام تناسلی به طور سنتی نیز کمک کننده است.

11- مصرف هندوانه هم می تواند یکی از روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان باشد.

هندوانه دارای خاصیت های ویژه ای است که به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. با وجود اسید آمینه ای به نام سیترولیناست که در بدن به آرژنین تبدیل می شود، عروق خونی منقبض شده و به حجیم تر شدن آلت تناسلی تان، بیانجامد.

معجونی گیاهی برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

10 گرم تخم کاهو
20 گرم گل کتیرا
10 گرم گلنار
10 گرم بلوط

طرز تهیه:

مواد بالا را پس از آسیاب کردن به خوبی بجوشانید تا محلول غلیظی بدست بیاید. روزی 3 مرتبه، مقدار کمی از این معجون را مصرف کنید.

افزایش طول اندام تناسلی با روغن های گیاهی

یکی از روغن های گیاهی که برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، روغن خراطین است. سالیان سال است که از روغن خراطین برای بزرگ کردن اندام های کوچک مثل پستان یا آلت تناسلی استفاده می شود.

مواردی که برای بزرگ کردن آنها میتوان از روغن خراطین کمک گرفت شامل:

سینه
لب
باسن
گونه ها
اندام تناسلی آقایان می باشد.

معایب روغن خراطین :

ایجاد جوش
طول درمان متفاوت در افراد

مزایای این روغن:

پوست را شفاف می کند
چین و چروک را رفع می کند
چروک پس از زایمان را از بین می برد
بهبود دردهای مفصلی ، رماتیسمی و کمر درد
بزرگ کردن آلت تناسلی و دیگر اندام های بدن

نحوه مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی

ماساژ دادن محل مورد نظر به مدت 1 دقیقه یا گرم کردن موضع با حوله گرم
مالیدن روغن خراطین به محل مورد نظر و ماساز دادن به مدت 2 دقیقه
تکرار این مراحل دو بار در روز
2 تا 3 ماه این درمان را ادامه دهید

برای استفاده تمام گیاهانی که در مقاله روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان ذکر شد، می توانید یا از جوشانده آن استفاده کنید و یا پودر آن را خریداری کرده و مصرف کنید. لازم به ذکر است در صورتیکه دچار بیماری خاصی مثل بیماری قلبی، فشار خون و … هستید، قبل از مصرف هر کدام از این گیاهان، با پزشک خود صحبت کنید.

 

روش های دیگر بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان ::

برای سوال چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟ روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله سعی شده به آن ها اشاره شود .

روش پنیمور :

روش پنیمور سالهاست که در کشورهای آمریکایی و اروپایی استفاده می شود .تا به امروز تحقیقات مفصلی بر روی این روش انجام شده و امروزه توسط پزشکان سکسولوژیست در سراسر دنیا توصیه میشود.

روش پنیمور طبیعی ترین و بی عارضه ترین راه برای افزایش سایز دستگاه تناسلی مردان (افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان و قد آن) است که بدون هیچ دارویی میتواند شما را با احتمال ۹۸ درصد به موفقیت برساند . روش پنیمور سالهاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار میگیرد ولی چون تاثیر آن به تدریج بوده و به کمی صبر و حوصله نیاز دارد.

مردانی که از کوچکی آلت تناسلی رنج می برند اگر این تمرینات را به دقت و بدون وقفه انجام دهند معمولاً اثر آن را بعد از سه هفته تا یک ماه مشاهده میکنند و اگر این تمرینات را تا ۶ماه ادامه دهند میتوانند با احتمال % ٩٨ به موفقیت برسند .

نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که برخی فاکتورها میتوانند این زمان را کاهش یا افزایش دهند به عنوان مثال فردی که برنامه تغذیه مناسبی داشته و بدلیل انجام ورزش های مختلف سلامت قلب و عروق خود را افزایش داده بهتر و زودتر از فردی نتیجه میگیرد که تغذیه مناسبی نداشته و سیگار میکشد . علاوه بر استعمال سیگار ، فاکتورهای دیگری مانند آلودگی هوا ، لباسهای زیر تنگ و نایلونی ، مایوهای شنا و لباسهای تنگ ورزشی مثل لباسهای سوارکاری هم اثر منفی دارند و برعکس ورزش ، بخصوص ورزشهای پر تحرک مثل دویدن ، شنا و … اثری بسیار مطلوب بر روش روش پنیمور دارد .

نحوه ی انجام روش پنیمور ::

استفاده از حوله گرم

در مرحله اول تمرینات را با یک حوله شروع کنید. یک حوله و یا یک پارچه انتخاب کرده و آن را گرم کنید سپس آن را دور آلت تناسلی پیچیده و به مدت یک دقیقه نگه دارید. همچنین می‌توانید به جای این کار در حمام آلت تناسلی خود را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم قرار دهید. این کار به این جهت انجام می‌شود تا با افزایش دما در ناحیه آلت، خون رسانی به بافت‌های آن زیاد شده و هم چنین خاصیت الاستیسه پیدا کند. این موارد به تاثیرگذاری بیشتر سایر مراحل روش پنیمور کمک می‌کند.

تمرینات کششی

این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود . افرادی که می خواهند آلت تناسلی آنها بیشتر رشد طولی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تکنیک استفاده نمایند .چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید که به شرح زیر می باشد . نکته مهم در مورد این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی شل باشد ، زیرا در غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد .

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید، در حالت استراحت ( آنقدر محکم نگیرید که خون رسانی آن مختل شود ) سپس آلت تناسلی را به سمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (البته نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت ۱دقیقه نگه دارید و سپس آن را آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه (حدوداً ۱۰ ثانیه) به آن استراحت دهید و عمل فوق را ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید و سپس به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کنید .

تمرینات حجم دهی

بعد از تمرینات کششی حتماً باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن میشود .روش کار به این شکل است که آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر ضربات آرامی به آن وارد کنید ( ۳۰ بار) باید مواظب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند.

استفاده ار ماده لیز کننده

در این مرحله مقداری ماده لیز کننده یا لوبریکنت روی آلت پخش کنید و آن را ماساژ دهید.

تمرینات جلکینگ

این تمرین باعث افزایش محیط آلت تناسلی در حالی میشود که آلت تناسلی در حالت نیمه راست شده است . ساده ترین حرکت جلکینگ به اینصورت است که ابتدا توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده و پس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و آن را بدوشید ، باید حتماً حرکت دست و تماس آن با آلت به سمت جلو باشد ، سپس همین کار را با دست راست انجام دهید .

با این کار سر آلت تناسلی شما به علت تجمع خون قرمز و بزرگ میشود که طبیعی است ، در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید زیرا بسیار حساس است . اگر در حین این تمرینات آلت تناسلی شما کاملا راست شد باید کمی صبر کنید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد . این روش را درهفته اول ٢٠٠ تا ٣٠٠ بار ، در هفته دوم ٣٠٠ تا ۵٠٠ بار و در هفته های بعد ۵٠٠ بار و یا بیشتر انجام دهید .

روش دیگر جلکینگ اینست که پس از استفاده از لوبریکانت و وقتی آلت تناسلی به حالت نیمه راست شده درآمد ، توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده سپس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و دست را نزدیک سر آلت به مدت ۵ثانیه نگه دارید. سپس این عمل را با دست دیگر انجام دهید.این کار را میتوانید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در هر تمرین انجام دهید .

ماساژ و گرم کردن

پس از اتمام ست تمرینی خود با ماساژ دادن آلت به بازگشت آن به حالت استراحت کمک کنید. برای این کار می‌توانید حوله گرم را به مدت یک دقیقه دور آلت بپیچید و آلت را با آب گرم شسته و سپس خشک کنید.

روش جراحی :

در جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان (پنوپلاستی یا فالوپلاستی) آلت بلندتر و یا بزرگ‌تر می‌شود. برای بلندتر کردن آلت تناسلی رباط‌هایی بریده می‌شود که آلت را به بدن متصل می‌کند، در نتیجه آلت پایین‌تر می‌آید و بلندتر به نظر می‌رسد. برای افزایش قطر آلت یا کلفت‌تر کردن آن نیز چربی در آلت تزریق می‌شود. برای این که آلت پس از عمل طبیعی به نظر برسد، هر دو عمل بلندتر و کلفت‌تر کردن آن همزمان انجام می‌شود. همچنین بیمار باید انتظار واقع‌بینانه و منطقی از عمل افزایش سایز آلت داشته باشد تا پس از جراحی دچار ناراحتی و ناامیدی نشود. البته این روش از نظر ما نه پیشنهاد می شود و نه رد می شود.

استفاده از وکیوم ::

این دستگاه که از طریق انقباض و انبساط تاثیر خود را می گذارد یکی از بهترین روش های طبیعی برای درمان کوچکی آلت تناسلی است . کارایی دستگاه وکیوم آقایان بر مبنای افزایش خون رسانی به آلت تناسلی است. دستگاه بزرگ کننده آلت آقایان – وکیوم Vacuum مستقیما بر روی مویرگ ها و بافت های اسفنجی آلت تناسلی شما تاثیر می گذارد و باعث جاری شدن خون در مویرگ های شما می شود و در نتیجه سرد مزاجی شما را بهبود می بخشد.

بهترین داروی افزایش سایز آلت چیست ؟

پیشنهاد ما در فروشگاه محصولات زناشویی بادبادک شاپ برای درمان و بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان استفاده از دارو نیست، پیشنهاد ما ورزش کردن و استفاده از روش های طبیعی و سنتی برای این موضوع است چرا که ما در تیم تحقیق و توسعه ی بادبادک مدت ها به دنبال این موضوع بودیم و با بررسی های زیادی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که بهترین موردی که می تواند به افزایش سایز آلت در آقایان کمک کند قطعا استفاده از روغن خراطین به همراه ورزش های انقباض و انبساط برای آلت تناسلی مردانه است .

 

جمع بندی

در مقاله ی بالا به بررسی کامل روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان پرداختیم ، فهمیدیم که چه سایز آلتی کوچک است ؟ چرا باید کوچکی آلت خودمان را درمان کنیم ؟ و بهترین روش های درمان کوچکی آلت تناسلی چیست ؟ بسیاری از روش های بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی آقایان را بررسی کردیم و فهمیدیم که اکثر روش های موجود سختی های خاص خود را برای درمان کوچکی آلت تناسلی در آقایان دارد. اما بهترین پیشنهاد و سریع ترین راه رسیدن به درمان این عارضه که کاملا طبیعی هم باشد و البته قابل دسترس در ایران استفاده از روغن خراطین ویژه ی آقایان و وکیوم تناسلی آقایان می باشد .

راه سریع برای بزرگ کردن طول و قطر آلت تناسلی مردانه

در فروشگاه محصولات زناشویی بادبادک شاپ ما به دنبال یک راه سریع برای رفع مشکل کوچکی آلت تناسلی بودیم و با تحقیق فراوان به این نتیجه رسیدیم که اگر شما به دنبال نتیجه ی عالی در زمان کوتاه هستید بهترین راه برای این مسئله استفاده از پکیجی شامل روغن خراطین اختصاصی آقایان و دستگاه بزرگ کننده ی آلت وکیوم مردانه است . این پکیج که به صورت کاملا تضمینی توسط فروشگاه محصولات زناشویی بادبادک ارائه میشه می تونه خیال شما رو راحت کنه چون شما هیچ گونه ریسکی برای این موضوع انجام نمیدین . کل هزینه ی شما به شما برگشت خواهد خورد اگر هر گونه نارضایتی از محصول داشته باشید .

 

پیشنهاد صادقانه :: چگونه سایز آلتم را افزایش دهم؟

از آنجایی که تخصص ما در حوزه ی زناشویی است و سال ها به دنبال بهترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی تحقیقات زیادی انجام دادیم توصیه ی ما به شما استفاده از روغن خراطین و دستگاه وکیوم است . حتی اگر این محصولات را از ما نخریدید ما باز هم با کمال میل به شما مشاوره ی نحوه استفاده می دهیم . پس روغن خراطین و وکیوم را تهیه کنید حتی از فروشگاهی به جز بادبادک شاپ . البته فقط توجه داشته باشید که محصول اصلی بخرید تا بتواند تاثیر گذاری کاملی برای شما داشته باشد . و در نهایت هم تشکر می کنیم از اینکه وقت گران بهایتان را به ما سپردید و این مقاله را مطالعه کردید.

منابع ::
medicalnewstoday

wikipedia

hidoctor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *